شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

عوامل موثر بر دیجیتال برندینگ موفق

دیجیتال برندینگ موفق یکی از مهم ترین ارکان برای رسیدن به ماندگاری بیشتر در ذهن کاربرد و افزایش فروش می باشد که کاملا به نحوه رفتار کسب و کار شما در فضای مجازی مرتبط است.

دیجیتال برندینگ چیست؟

در واقع به نتیجه تمام رفتارهای یک برند در شبکه های اجتماعی، طراحی سایت، تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ و غیره گفته میشود. برندینگ در دنیای واقعی کمی متفاوت بوده و تبلیغات محیطی را نیز در بر میگیرد، اما در دنیای دیجیتال کاملا بر فعالیت های روی بستر اینترنت تمرکز وجود دارد.

لوگو و نشان تجاری را جدی بگیرید

لوگو مهم ترین نشان تجاری هر کسب و کار می باشد که اولین و مهم ترین عنصریست که در ذهن کاربران و مخاطبان ماندگار میشود. اهمیت لوگو در دنیای واقعی کاملا به اثبات رسیده و برای درک در ذهنتان جستجو کنید که با شنیدن نام بنز اولین نشانه ای که به یاد می آورید چیست؟ بدون شک لوگوی بسیار معروف و زیبای آن را بخاطر خواهید آورد. این موضوع در دیجیتال برندینگ نیز اهمیت زیادی دارد و قبل از معرفی کسب و کار خود در فضای مجازی و دیجیتال باید نشان تجاری داشته باشید.

سئو و دیجیتال برندینگ

واقعیت این است که فعالیت در دنیای دیجیتال نیاز به حضور کامل تمام حلقه های یک زنجیر دارد و بدون هر یک مسیر موفقیت سخت و گاها غیر ممکن میشود. به عنوان مثال، طراحی سایت فروشگاهی به تنهایی نمی تواند به شما کمک کند تا بتوانید مخاطب و مشتری را جذب کنید. بلکه موفقیت آن در گرو سئو و بهینه سازی سایت و استانداردسازی آن برای موتورهای جستجو می باشد.

سایت هایی که سئو را جدی میگیرند، به مرور در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو از جمله گوگل قرار خواهند گرفت. تکرار نام یک برند در صفحه اول نتایج جستجو به صورت ناخودآگاه باعث میشود نام برند شما برای بسیاری از کاربران آشنا شود. در حالت کلی می توان گفت برندینگ و سئو ارتباط دو جانبه دارند و نوع فعالیت در هر یک می تواند در دیگری تاثیر داشته باشد.

تاثیر تبلیغات بنری و آنلاین بر دیجیتال برندینگ

در دنیای واقعی، هر اندازه مخاطب نام یک برند را در طول روز بیشتر مشاهده کند، به همین نسبت نیز سرعت ماندگاری آن در ذهن افزایش پیدا می کند. این موضوع در دنیای دیجتال نیز وجود دارد و به همین دلیل است که برندهای شناخته شده تبلیغات بنری را جدی میگیرند. تبلیغات بنری نه تنها بر سئو می توانند تاثیر زیادی داشته باشند، بلکه تکرار نام برند در سایت های مختلف باعث میشود در ذهن مخاطب ماندگار شوند.



ادامه مطلب: عوامل موثر بر دیجیتال برندینگ موفق

خدمات شرکت اهوراوب:

طراحی سایت دکوراسیون | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت فروشگاهی |

مطالب پیشنهادی: طراحی سایت شرکتی

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد