شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

سئو سایت بر اساس الگوریتم مرغ مگس خوار

این الگوریتم مانند مرغ مگس خوار سرعت بالایی داشته و نزدیک ترین صفحه سایت ها به خواسته کاربر را نمایش داده و تاثیر بسیار زیادی بر رضایت آنها داشته است.

نحوه کار الگوریتم مرغ مگس خوار، تاثیر آن بر سئو و مزایایی که به همراه داشته است را در ادامه بررسی می کنیم.

نحوه کار الگوریتم مرغ مگس خوار

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افرادی که به تازگی قدم به دنیای سئو می گذارند این است که الگوریتم مرغ مگس خوار چطور کار می کند؟ این الگوریتم چطور می تواند تشخیص دهد که محتوای یک صفحه کیفیت داشته و با خواسته کاربر تناسب دارد؟

الگوریتم مرغ مگس خوار برای شناسایی بهترین سایت ها که محتوای آنها با خواسته کاربر تناسب داشته باشد از گراف دانش و جستجوی معنایی استفاده می کند. این دو ابزار می توانند کمک کنند تا موتورهای جستجو دقیقا همان چیزی را به کاربر نمایش دهند که او به دنبال آن است.

گراف دانش بیشتر برای نمایش اطلاعات کاربردی برای کاربران در زمینه معرفی افراد و بیوگرافی آنها، جغرافیا و مواد مشابه استفاده میشد. بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط این گراف درباره هر کلمه و شخص و غیره، اطلاعاتی در سمت راست نتایج serp نمایش داده میشد.

گراف دانش یک سال قبل از الگوریتم مرغ مگس خوار ارائه شد و از اطلاعات آن در جستجوی بهترین نتیجه برای نمایش در serp استفاده شد.


دیدگاه سئوکاران مطرح دنیا درباره تضمین در سئو


بهترین صفحات از نظر الگوریتم مرغ مگس خوار

حال سوال این است، بهترین صفحات سایت ها از نظر الگوریتم مرغ مگس خوار چیست و چه ویژگی هایی دارند؟ چه کارهایی انجام دهیم تا مرغ مگس خوار محتوا را با کیفیت تشخیص دهد؟ چند ویژگی و نکته زیر را بهتر است در روال تولید محتوا و سئو سایت مد نظر قرار دهید:

تحقیق کلمه کلیدی را جدی بگیرید و از lsi، کلمات مشابه و مترادف و هم معنا لا به لای متن به صورت پراکنده استفاده کنید.

طولانی نوشتن همیشه به معنای خوب بودن محتوا نیست؛ به اندازه اما با کیفیت محتوا تولید کنید. سعی کنید محتواهای روی سایت در صفحات مختلف طول های مختلفی داشته باشند و حتی اگر احساس می کنید با 400 کلمه به خواسته کاربر پاسخ داده میشود، نیاز به محتوای طولانی نیست.

با استفاده از اسکیما سعی کنید صفحات را بهتر به موتورهای جستجو معرفی کنید

ادامه مطلب:  سئو سایت بر اساس الگوریتم مرغ مگس خوار

مطالب پیشنهادی: مالیات درگاه های پرداخت فروشگاه های آنلاین چقدر است؟ 

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد