طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه یکی از اصلی ترین اقدامات برای کسب و کارهایی می باشد که به صورت بین المللی فعالیت داشته و مشتریان آنها در کشورهای مختلفی حضور دارند. به همین دلیل راه ارتباط بین المللی آنها باید به گونه ای فراهم شود که از نظر زبان محدودیتی وجود نداشته و کاربر بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق سایت بدست آورد.

این قبیل سایت ها برای شرکت های واردکننده و صادرکننده، موسسات دولتی، دانشگاه ها و همچنین خبرگزاری ها کاربرد دارند. برخلاف سایت های تک زبانه، در وبسایت هایی که دارای چند زبان خارجی هستند، تجربه کاربری اهمیت بسیار بالایی داشته و متناسب با فرهنگ کاربر هدف باید طراحی شود. به همین دلیل طراحی سایت این دسته از سایت ها نیاز به دانش و تخصص و تجربه داشته و لازم است از دید کاربر کشور مقصد به طراحی و انتخاب رنگ و غیره پرداخته شود.

چرا طراحی سایت چند زبانه یا دو زبانه؟

چرا طراحی سایت چند زبانه یا دو زبانه؟

کسب و کار در دنیای امروز با تغییر زیادی مواجه شده و مرزها به مرور در حال کمرنگ شدن هستند. به طوریکه بسیاری از فعالان اقتصادی در حوزه های بین المللی فعالیت داشته و به صادرات و واردات می پردازند. علاوه براین، شرکت های نرم افزاری و ارائه دهندگان محصولات دیجیتال نیز در این عرصه قدم های بزرگی برداشته و تولیدات خود را بدون توجه به مرز در اختیار کاربرانی در هر نقطه از دنیا قرار می دهند.

اولین گام برای معرفی محصولات و خدمات و برقراری ارتباط با کاربران و مشتریانی در سایر کشورها، فراهم کردن امکان نمایش محتوای سایت به زبان مقصد می باشد. به همین دلیل سایت های فارسی به تنهایی نمی توانند مشتریان بین المللی را جذب کنند. لذا راه اندازی سایت دو زبانه یا چند زبانه با توجه به استراتژی کسب و کار گام مهمی می باشد که نباید از آن غافل شد. در واقع، سایت چند زبانه پنجره ای برای برقرری ارتباط شما با مشتریانی در سایر کشورها می باشد.

طراحی سایت چند زبانه با وردپرس

یکی از بهترین روش ها برای راه اندازی سایت دو زبانه و چند زبانه، استفاده از سی ام اس بسیار محبوب وردپرس می باشد. وردپرس معروف ترین و معتبرترین سیستم مدیریت محتوا در تمام دنیا بوده و با قالب های جذاب، افزونه های پیشرفته شرایط را برای طراحی سایت آسان و کم هزینه فراهم نموده است.

از مهم ترین مزایای طراحی سایت چند زبانه با وردپرس می توان به تنوع بالا در قالب، راه اندازی آسان و ایجاد بستر امن برای توسعه سایت اشاره نمود. البته راه اندازی سایت های دو زبانه با وردپرس باید رعایت استانداردها و اصول امنیتی و استانداردهای سئو صورت گیرد تا بتوانید به اهداف خود برای رقابت در سطح بین المللی دست پیدا کنید.

طراحی سایت چند زبانه با تمام امکانات
با اهوراوب وارد دنیای دیجیتال شوید!
برای سفارش خدمات طراحی سایت و سئو سایت در ولیعصر
با ما در ارتباط باشید

امکانات سایت چند زبانه و دو زبانه

در دنیای طراحی سایت، مهم تر از راه اندازی آنها نوع امکاناتی می باشد که در اختیار کاربر و مدیریت آن قرار میگیرد. در سایت های دو زبانه فارسی انگلیسی یا فارسی عربی و غیره نیز امکاناتی که در اختیارتان قرار میگیرد اهمیت بسیار زیادی دارد. از مهم ترین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

مدیریت آسان با زبان مورد نظر مشتری
قابلیت توسعه سایت و افزودن زبان
پشتیبانی از تقویم زبان های مقصد
سازگاری سایت با استانداردهای سئو
چینش محتوا با توجه به نوع زبان
تناسب سایت با فرهنگ کشور مقصد
طراحی سایت دو زبانه بر اساس سئو

تفاوتی ندارد که سایت خود را با چه زبانی راه اندازی می کنید، در هر صورت هدف ورود به میدان رقابت و دست یافتن به نتایج ایده آل در جستجوهای اینترنتی کاربران می باشد. به همین دلیل سایت دو زبانه یا چند زبانه باید کاملا بر اساس اصول و استانداردهای سئو طراحی شوند. انتخاب سرور و هاست مناسب، بهبود سرعت، تعیین صحیح url و غیره همگی در طراحی ساین سایت ها باید مد نظر قرار گیرند.

قیمت طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه

در تعیین قیمت طراحی سایت های چند زبانه فاکتورهای متعددی نقش دارند که مهم ترین آنها، نوع سیستم مدیریت محتوا می باشد. به عنوان مثال، سایت هایی که با وردپرس راه اندازی می شوند قیمت ارزان تری نسبت به سایت هایی دارند که به صورت اختصاصی کد نویسی برای آنها انجام میشود. علاوه براین، نوع سایت و امکانات ارائه شده در آن نیز در تعیین قیمت ها نقش دارند. از مهم ترین فاکتورهای در تعیین قیمت طراحی سایت های دو زبانه و چند زبانه می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

پشتیبانی از سایت پس از طراحی
نوع مدیریت تصاویر
نحوه امنیت لاگین
مدیریت چند رسانه ای
طراحی سایت چند زبانه با تمام امکانات

سایت های چند زبانه تنوع بالایی داشته و با توجه به نوع خدماتی که ارائه می دهید می توانید گزینه مناسب را انتخاب نمایید. فروشگاه اینترنتی چند زبانه یا سایت های شرکتی، خبری و خدماتی و حتی شخصی همگی اگر بر اساس اصول و استانداردهای سئو راه اندازی شده باشند می توانند شما را مسیر موفقیت را برایتان فراهم کنند. اهوراوب با سالها تجربه، سایت های متنوع چند زبانه با امکانات مختلف را راه اندازی نموده است.

کارشناسان این مجموعه با بررسی استراتژی شما برای ورود به بازار بین المللی بهترین قالب را طراحی و بر روی امن ترین بسترها سایت را راه اندازی می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه با مجموعه اهوراوب تماس بگیرید.

طراحی سایت چند زبانه با تمام امکانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به گفتگو
برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟
سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.