شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

ثبت مکان در گوگل مپ

ثبت مکان در گوگل مپ از مهم ترین و کاربردی ترین اقدامات برای معرفی خدمات به کاربرانی می باشد که در فاصله کمی از شما قرار دارند. هر نوع کسب و کار با ثبت اطلاعات خود در گوگل مپ می تواند شانس ورود به صفحه اول نتایج چستجوی گوگل بدست آورد.

چون گوگل در سالهای اخیر اطلاعات سایت هایی را در نتایج جستجوی کاربران قرار می دهد که از نظر موقعیت مکانی در فاصله کمتری با هم قرار دارند. لذا اگر به دنبال سئو محلی بدون نقص هستید، کافیست با نحوه ثبت کسب و کار در گوگل مپ یا حذف و ویرایش مکان های ثبت شده آشنا شوید.

ما در اهوراوب در ادامه آموزش ثبت مکان مغازهه در گوگل مپ و سایر آدرس ها را ارائه داده و به سوالات رایج در این زمینه پاسخ خواهیم داد.


ثبت کسب و کار در گوگل مپ چیست؟

گوگل مپ از جمله سرویس های رایگان گوگل می باشد که در سایت ها و برنامه های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از کاربردهای گوگل مپ، بهبود سئو محلی می باشد که می تواند به شدت در جذب هدفمند مخاطب موثر باشد.

گوگل در نتایج جستجو بیشتر سایت ها و کسب و کارهایی را معرفی می کند که در فاصله کوتاه تری از شما قرار دارند. لذا، اگر gps گوشی تلفن همراه شما روشن باشد یا گوگل بتواند موقعیت مکانی شما را بدرستی تشخیص دهد، کسب و کارهای و سایت هایی که در گوگل مپ ثبت شده را ابتدا نمایش می دهد.

ثبت کسب و کار در گوگل مپ تنها برای مشاغل و برندهای دارای سایت نیست، بلکه بدون سایت نیز می توان از این امکان استفاده کنید. برای درک بهتر مساله، تعمیر لوازم خانگی را در گوگل سرچ کنید.

مشاهده خواهید کرد که چند پیشنهاد از تعمیرگاه هایی که فاصله کمی با شما دارند در ابتدای صفحه نمایش داده میشود. این نتیجه همان ثبت مکان در گوگل مپ می باشد و به شدت در افزایش فروش تاثیرگذار است.


دیدگاه سئوکاران مطرح دنیا درباره تضمین در سئو


ویرایش و حذف مکان در گوگل مپ

برای ویرایش و حذف مکان در گوگل مپ نیز به همین روش می توان عمل کرد. با این تفاوت که، بعد از ورود به حساب کاربری و صفحه سرویس گوگل مپ، در کادر سمت چپ آدرس مورد نظر را وارد کنید.

بعد از ورود به آدرس، Within location را از پایین صفحه انتخاب کنید.

در صفحه بعد تمام اطلاعات از قبیل آدرس، تلفن و آدرس سایت و غیره را می توانید تغییر دهید.

ادامه مطلب:  ثبت مکان در گوگل مپ

مطالب پیشنهادی: مالیات درگاه های پرداخت فروشگاه های آنلاین چقدر است؟ 

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

سئو سایت بر اساس الگوریتم مرغ مگس خوار

این الگوریتم مانند مرغ مگس خوار سرعت بالایی داشته و نزدیک ترین صفحه سایت ها به خواسته کاربر را نمایش داده و تاثیر بسیار زیادی بر رضایت آنها داشته است.

نحوه کار الگوریتم مرغ مگس خوار، تاثیر آن بر سئو و مزایایی که به همراه داشته است را در ادامه بررسی می کنیم.

نحوه کار الگوریتم مرغ مگس خوار

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افرادی که به تازگی قدم به دنیای سئو می گذارند این است که الگوریتم مرغ مگس خوار چطور کار می کند؟ این الگوریتم چطور می تواند تشخیص دهد که محتوای یک صفحه کیفیت داشته و با خواسته کاربر تناسب دارد؟

الگوریتم مرغ مگس خوار برای شناسایی بهترین سایت ها که محتوای آنها با خواسته کاربر تناسب داشته باشد از گراف دانش و جستجوی معنایی استفاده می کند. این دو ابزار می توانند کمک کنند تا موتورهای جستجو دقیقا همان چیزی را به کاربر نمایش دهند که او به دنبال آن است.

گراف دانش بیشتر برای نمایش اطلاعات کاربردی برای کاربران در زمینه معرفی افراد و بیوگرافی آنها، جغرافیا و مواد مشابه استفاده میشد. بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توسط این گراف درباره هر کلمه و شخص و غیره، اطلاعاتی در سمت راست نتایج serp نمایش داده میشد.

گراف دانش یک سال قبل از الگوریتم مرغ مگس خوار ارائه شد و از اطلاعات آن در جستجوی بهترین نتیجه برای نمایش در serp استفاده شد.


دیدگاه سئوکاران مطرح دنیا درباره تضمین در سئو


بهترین صفحات از نظر الگوریتم مرغ مگس خوار

حال سوال این است، بهترین صفحات سایت ها از نظر الگوریتم مرغ مگس خوار چیست و چه ویژگی هایی دارند؟ چه کارهایی انجام دهیم تا مرغ مگس خوار محتوا را با کیفیت تشخیص دهد؟ چند ویژگی و نکته زیر را بهتر است در روال تولید محتوا و سئو سایت مد نظر قرار دهید:

تحقیق کلمه کلیدی را جدی بگیرید و از lsi، کلمات مشابه و مترادف و هم معنا لا به لای متن به صورت پراکنده استفاده کنید.

طولانی نوشتن همیشه به معنای خوب بودن محتوا نیست؛ به اندازه اما با کیفیت محتوا تولید کنید. سعی کنید محتواهای روی سایت در صفحات مختلف طول های مختلفی داشته باشند و حتی اگر احساس می کنید با 400 کلمه به خواسته کاربر پاسخ داده میشود، نیاز به محتوای طولانی نیست.

با استفاده از اسکیما سعی کنید صفحات را بهتر به موتورهای جستجو معرفی کنید

ادامه مطلب:  سئو سایت بر اساس الگوریتم مرغ مگس خوار

مطالب پیشنهادی: مالیات درگاه های پرداخت فروشگاه های آنلاین چقدر است؟ 

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796

مالیات درگاه های پرداخت فروشگاه های آنلاین چقدر است؟

الزام ثبت نام برای سایت فروشگاهی دارای درگاه بانکی و دریافت کد مالیاتی اصلی ترین گام برای شروع یک کسب و کار آنلاین می باشد که عدم توجه به این موضوع جریمه های سنگینی را در بردارد.

در ادامه تمام آنچه لازم است درباره دریافت درگاه پرداخت و میزان مالیاتی که به این گروه از مشاغل اختصاص می یابد را معرفی خواهیم کرد.

دریافت درگاه بانکی؛ اصلی ترین گام راه اندازی فروشگاه اینترنتی

با تغییر نگرش دنیا درباره نحوه خرید و فروش و ارائه خدمات، به مرور طراحی سایت فروشگاهی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شدند. به طوریکه در حال حاضر اغلب افراد جزئی ترین ملزومات زندگی را آنلاین سفارش داده و هزینه را نیز به صورت اینترنتی پس از اتصال به درگاه بانکی پرداخت می کنند.

به همین دلیل یکی از ملزومات اصلی در این فروشگاه ها، وجود درگاه پرداخت آنلاین می باشد تا پس از انتخاب کالا کاربر بتواند هزینه را اینترنتی پرداخت کند. چالش مهمی که در این زمینه بعد از دریافت درگاه پرداخت وجود دارد، الزامی شدن پرداخت مالیات برای کسب و کارهای آنلاین می باشد.

به طوریکه، تمام سایت هایی که دارای درگاه پرداخت هستند، بر اساس میزان تراکنش های مالی که انجام می دهند باید مالیات پرداخت کنند. اما سوال این است که چطور سازمان مالیات می تواند میزان درآمد سایت ها را تشخیص دهد و بر این اساس مالیات درگاه پرداخت تنظیم شود؟


دیدگاه سئوکاران مطرح دنیا درباره تضمین در سئو


مالیات درگاه پرداخت فروشگاه ها چقدر است؟

در سال 1401 هنوز درصد مالیات درگاه پرداخت فروشگاه های اینترنتی اعلام نشده و نرخ های زیر برای سال 1400 می باشد:

تمام کسب و کارهای آنلاین که درآمد آنها در یک سال کمتر از 48 میلیون می باشد معاف از مالیات خواهند بود. این قبیل مشاغل حتما باید اظهارنامه مالیاتی تکمیل کنند.

  • نرخ مالیات برای درآمد 48 میلیون تومان تا 96 میلیون تومان: 10 درصد
  • نرخ مالیات برای درآمد 96 میلیون تومان تا 144 میلیون تومان؛ 15 درصد
  • نرخ مالیات درامد 144 میلیون تومان تا 216 میلیون؛ 20 درصد
  • نرخ مالیات برای درآمد 216 میلیون تا 288 میلیون؛ 25 درصد
  • نرخ مالیات برای درآمد 286 میلیون تا 384 میلیون تومان؛ 30 درصد
  • نرخ مالیت برای درآمد بیشتر از 384 میلیون تومان؛ 35 درصد

لازم به ذکر است که این قانون نه تنها برای انواع درگاه پرداخت فروشگاه های آنلاین می باشد، بلکه مشمول تراکنش های انجام شده توسط دستگاه های خودپرداز نیز است.

ادامه مطلب:  مالیات درگاه های پرداخت فروشگاه های آنلاین چقدر است؟

مطالب پیشنهادی: اهمیت طراحی سایت طلا فروشی

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796