شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

چگونه یک نام برند مناسب انتخاب کنیم؟

انتخاب نام برند یکی از مهم ترین گام ها برای راه اندازی کسب و کار در حوزه آنلاین و آفلاین می باشد و نمی توان در انتخاب آن چشم بسته و بی گدار به آب زد. چون نامی که امروز برای برندتان انتخاب می کنید، سال ها و حتی قرن ها با کسب و کارتان همراه است و شاید به نامی جهانی نیز تبدیل شود.


تاثیر نام برند بر موفقیت برندینگ

یکی از اصول بسیار مهم در انتخاب نام برند، سادگی آن است، چون مخاطب باید بتواند براحتی آن را در ذهن ماندگار کند. برای اینکه بتوانید در برندینگ موفق عمل کنید، در ابتدا باید سعی شود تا نام کسب و کار خود را در ذهن افراد ماندگار کنید.

اما ماندگاری نام برند د ذهن مخاطب به چه قیمت؟ آیا فقط ثبت شدن نام برند در ذهن مخاطب می تواند مسیر برندینگ را برایتان هموار کند؟

نامی می تواند در موفقیت برندینگ تاثیرگذار باشد که بتواند احساس خوبی در افراد ایجاد کند. اسم های ساده که همزمان دارای معنا و مفهوم خوبی بوده و احساس خوشایندی را در مخاطب ایجاد کنند، قطعا تاثیر شگفت انگیزی بر برندینگ خواهند داشت.

نکته بسیار مهم بعدی، منحصر به فرد بودن نام برند است. اگر در ابتدای راه از نام سایر برندها کپی برداری شود، در ذهن مخاطب کسب و کاری غیر قابل اعتماد و غیر حرفه ای جلوه می کنید.

اما برندهایی که نام های خلاقانه و منحصر به فرد دارند، از همان ابتدای راه حرفه ای جلوه می کنند و برای مخاطب قابل اعتماد هستند و این می تواند گام دیگری در موفقیت برندینگ باشد.


دیدگاه سئوکاران مطرح دنیا درباره تضمین در سئو


اسم برند مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

حال سوال این است، اسم برند چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا قاعده و قانون خاصی وجود دارد یا می توان به دلخواه هر نامی را انتخاب کنیم؟ نامی که برای یک برند انتخاب می کنید لازم است چند ویژگی مهم داشته باشد که عبارتند از:

سادگی؛ مهم ترین ویژگی نام برند

یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های نام یک برند، سادگی آن است. اسمی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید که مخاطب بتواند براحتی و بدون چالش آن را در ذهن ثبت کند.

هر چه اسم برند ساده تر باشد، حفظ کردن آن نیز آسان تر خواهد بود و تمام اقشار جامعه با هر سطح دانش و سواد می توانند آن را درک کنند. پس در همان ابتدای راه سعی کنید کلمات سخت و پیچیده را کنار بگذارید و ساده فکر کنید.

ادامه مطلب:  چگونه یک نام برند مناسب انتخاب کنیم؟

مطالب پیشنهادی: مالیات درگاه های پرداخت فروشگاه های آنلاین چقدر است؟ 

خدمات اهوراوب:

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت دکوراسیون |

مارا در نقشه گوگل با جستجوی عبارت طراحی سایت اهوراوب جستجو کنید.

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188396574

09127900796