شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

شرکت طراحی سایت و سئو اهوراوب

تلاش ما در مجموعه اهوراوب بر این است که علاوه بر خلق سایت های مدرن و به روز در جهت کسب رضایت مشتریان از کیفیت ارائه خدمات گام برداریم.

طراحی سایت چیست؟

اگر شما هم جز کسانی هستید که مقاله های ما را دنبال می کنید قطعا با طراحی سایت و مراحل آن آشنایی دارید. در این قسمت اطلاعات کاملی درباره ی طراحی سایت به افراد مبتدی خواهیم داد. طراحی در واقع فرآیندی می باشد که به کمک آن می توانید ایده های خلاقانه را جمع آوری کنید و آن را به اجرا در بیاورید. طراحی سایت نیز همانند این روند می باشد. در واقع هدف اصلی از طراحی سایت ارائه مطالب به صورت صفحات الکترونیکی به کاربران درون اینترنت می باشد. کاربران درون اینترنت می توانند نتیجه ی نهایی طراحی سایت شما تنها با یک جستجو در مرورگر خود تماشا کنند. اولین بخش در صفحه ی وب که ذهن بیننده را به خود جلب می کند جلوه های بصری وب سایت شما می باشد. یک طراح وب با در نظر گرفتن هدف اصلی سایت، مخاطبانی که می خواهید مورد هدف قرار دهید و... طراحی سایت شما را انجام خواهد داد. در زمان طراحی سایت به این نکته توجه داشته باشید از یک الگوی ثابت برای تمام صفحات استفاده کنید. اجزای یک سایت شامل طرح بندی، انتخاب رنگ مناسب، محتوا می باشد که هر چقدر این ها تکمیل تر باشند شما می توانید ترافیک بیشتری برای وب سایت خود داشته باشید با داشتن ترافیک می توانید هم در آمد خود را  افزایش بدهید و هم از گوگل رتبه کسب کنید. وقتی بتوانید طراحی سایت خود را به صورت حرفه ای انجام بدهید برای کاربر جذاب می شود و مدت زمان بیشتری را در وب سایت شما باقی خواهد ماند. 



نکات طراحی سایت کاربر پسند

طراحی سایت برای کسب و کار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد