قیمت سئو بر اساس فاکتور های بسیار زیادی تعیین می گردد و به همین دلیل هیچ نرخ ثابت و مشخصی برای آن وجود ندارد. در ادامه روش های مختلف قیمت گذاری پروژه سئو را بررسی و به مزایا و معایب هریک اشاره خواهیم داشت.
قیمت سئو بر اساس کلمه کلیدی
قبل از بررسی این شیوه قیمت گذاری لازم است بدانید که در سئو سایت هیچ تضمینی برای کسب رتبه یک گوگل وجود ندارد چون فاکتور های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند و می توانند نتیجه کار را تغییر دهند. برای تعیین قیمت سئو سایت بر اساس کلمه کلیدی ابتدا باید درجه سختی ان با آنالیز بسیار زیاد تعیین شود. سپس بودجه مورد نیاز برای سئو داخلی، خارجی و تکنیکال و تولید محتوا تخمین زده شود.
قیمت پروژه سئو براساس افزایش ترافیک
اگر سئو کار تخصص کافی را داشته باشد و فردی قابل اعتماد باشد افزایش ترافیک می تواند روش مناسبی برای تعیین قیمت سئو باشد. دقت داشته باشید که در زمان بستن قرار داد باید مشخص کنید که ملاک افزایش ترافیک براساس کلمات و عبارات ارزشمند است نه هر نوع ترافیک بی ارزشی.
قیمت پروژه سئو بر اساس فروش
مشارکت در فروش و و رشدی که کارفرما با رشد سئو سایت به دست آورده است از دیگر روش های مناسب برای قیمت گذاری سئو سایت می باشد. در این روش سئو کار یا وب مستر باید میزان فروش فعلی سایت را دقیق مشخص کند. بعد از شروع فعالیت سئو و شد صفحات و کسب رتبه برای هریک از محصولات مجددا بررسی می شود که چقدر فروش رشد داشته است. بر همین اساس نیز کارفرما باید درآمد خود را با تیم سئو تقسیم کند.
اهوراوب با بهره مندی از کارشناسان با سابقه در زمینه طراحی سایت و سئو موارد فوق و ده ها فاکتور دیگر را بر اساس نوع فعالیت و حوزه کاری سایت مورد نظر در نظر گرفته و انجام می دهد. کارشناسان این مجموعه از ابتدایی ترین مراحل تا گام های پیشرفته در سئو و بهینه سازی سایت در کنار شما خواهند بود.
شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:
شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان اهوراوب با شماره های زیر تماس بگیرید:
انواع انکر تکست یکی از مهم ترین فاکتورها در سئو می باشد که تاثیر زیادی بر معرفی صفحات به موتور های جستجو با عبارات مورد نظر دارد. به طور کلی می توان گفت، انکر تکست همان کلمه یا عبارتی می باشد که به یک صفحه دیگر در همان سایت یا سایر سایت ها لینک شده و رنگ آن با سایر متن تفاوت دارد.
انکر تکست چیست؟
انواع انکر تکست از دو کلمه anchor به معنای لنگر و text به معنی نوشته تشکیل شده است. بر اساس این دو کلمه می توان این تعریف را برای انکر تکست ارائه داد: کلمه و عبارتی که مانند لنگر کشتی بخشی از صفحه را به صفحه دیگری متصل می کند.
با تعاریف بالا ممکن است به وجود آید که این کلمات و عبارات لینک شده چه کاربردی دارند و چرا در سئو سایت تا این اندازه به آنها اهمیت داده می شود.
انواع انکر تکست
در حالت کلی انکر تکست هارا می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:
1. انکر تکست تطبیقی: این گروه از انکر تکست ها همان کلمه کلیدی اصلی صفحه هدف می باشند. به عنوان مثال اگر قصد دارید صفحه x با کلمه خرید لباس سئو سایت فروشگاهی شود و رتبه کسب کند، در لینک سازی داخلی و خارجی عبارت خرید لباس را لینک می دهید.
2. نام تجاری: این گروه برای لینک سازی خارجی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و از نام برند به عنوان انکر تکست استفاده می شود.
3. آدرس صفحه: از دیگر راه هایی که می توان برای طبیعی سازی لینک دهی خارجی استفاده نمود، انتخاب url یا آدرس صفحه مقصد به عنوان انواع انکر تکست است.
4. عبارات عمومی: عباراتی از قبیل اینجا کلیک کنید، مشاهده نمایید، که هیچگونه کلمه کلیدی و مرتبط با صفحه مقصد در آن استفاده نشده است، از دیگر انواع انکرتکست می باشد که در سئو خارجی مورد استفاده قرار میگیرد.
شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:
انواع انکر تکست و تاثیر آن بر سئو
شما می توانید برای ارتباط با مشاوران اهوراوب با شماره های زیر در ارتباط باشید: